1020041102 |
Referents de biblioteques escolars de centres d'infantil i primària |
2020-2021 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
10/10/2020 - 26/5/2021 (21 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Eixample
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El seminari és un espai de trobada on es comparteixen experiències i bones pràctiques al voltant de la biblioteca escolar.
|
| |
Objectius |
Donar suport al treball que es fa d'organització i dinamització de la biblioteca escolar dels centres educatius de l'Eixample.
- Difondre la biblioteca escolar a través de l'espai web del centre.
- Dinamitzar la biblioteca de l'escola per afavorir la millora de la competència lectora i com a eix transversal del currículum.
- Oferir recursos que permetin desenvolupar la dinamització de la biblioteca del centre en els diferents àmbits de treball.
- Implicar el professorat en propostes de dinamització i treball pròpies per facilitar el treball en xarxa.
|
| |
Continguts |
- L'espai de la biblioteca escolar a la web del centre.
- Recursos per donar suport al currículum i al treball per projectes .
- Activitats per fomentar l'hàbit lector i millorar la competència lectora.
- Treball en xarxa: intercanvi d'experiències sobre els continguts treballats.
|
| |
Avaluació |
-Participació activa en les dinàmiques de grup.
-Avaluació positiva de les propostes treballades i de les experiències presentades.
|
| |
Requisits de certificació |
- El 80% d'assistència.
- Avaluació positiva de les tasques acordades en relació amb l'aprofitament.
-Omplir i enviar el qüestionari de valoració de l'activitat.
|
| |
E-mail |
crp-eixample@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
10/10/2020 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
dijous |
01/07/2021 |
- |
- |
|
| |